Astfel, potrivit unui anunț al companiei, tarifele scad la 65 de euro, cu toate taxele incluse, pentru bilete dus-intors achizitionate între București și Cluj, Iasi, Timisoara.

Cu tarife de 99 de euro, cu toate taxele incluse, clienții Tarom pot zbura de la București la Atena, Belgrad, Budapesta, Istanbul, Chisinau, Roma, Sofia, Tbilisi și Viena.

Pentru cursele tur-retur între București și Frankfurt, Hamburg, Munchen, Praga, Salonic sau Tel Aviv prețul biletelor este de 119 euro, iar cu 139 de euro se poate zbura de la București la Amsterdam, Barcelona, Bruxelles, Erevan, Londra, Paris și Stockholm.

Totodată, biletele dus-întors de la București la Amman, Beirut, Cairo și Madrid scad la 159 de euro.

Zborurile din această promoție sunt dus-întors, cu toate taxele incluse, gratuit, respective un bagaj de mână de 10 kg, un bagaj de cală de 23 kg, check-in și catering la bord.

Condiţiile ofertei:

Perioadă de vânzare: 18 septembrie – 20 septembrie 2019
Perioade de călătorie: 01 noiembrie - 15 decembrie 2019, 15 ianuarie - 01 martie 2020
Perioada minimă de şedere la destinatie este de două zile sau noaptea de sâmbătă spre duminică.
Perioada maximă de şedere la destinaţie este de 14 zile.
Oferta este valabilă doar pe curse operate cu avioane Tarom.
Modificarea datelor de călătorie poate fi facută doar cu plata diferenţei până la tariful disponibil şi aplicabil pe noile date de călătorie, plus o penalizare de 50 EUR/ echivalentul monedei de plata.
Rambursarea biletelor achiziţionate nu este permisă.
Locurile la această ofertă sunt limitate şi sunt disponibile doar pe zboruri Tarom selecţionate.

Istoria Tarom

Compania națională TAROM (Transporturile Aeriene Române) a fost înființată la 18 septembrie 1954, dar s-ar putea spune că istoria operatorului începe în 1920, când a fost formată Compania Franceză Română de Navigație Aeronautică (CFRNA).

Potrivit site-ului companiei, în 1925, Galați a devenit prima destinație din România cu zboruri regulate, urmată din 24 iunie 1926 de zboruri către Iași și Chișinău. Apoi, au fost adaugate în flotă 10 de Havilland DH.9 și 5 Ansaldo A.300.
 
În 1928, Compania și-a schimbat numele în SNNA –Serviciul Național de Navigație Aeriană, în 1930, compania și-a schimbat din nou numele în LARES – Liniile Aeriene Române Exploatate de Stat, iar în 1937 a fuzionat cu competitorul SARTA – Societatea Anonimă Română de Transporturi Aeriene.
 
Dupa cel de-Al Doilea Război Mondial, în 1945, o nouă organizație a înlocuit LARES cu TARS – Transporturi Aeriene Româno-Sovietice, deținută de guvernul României și de Uniunea Sovietică.
 
Zborurile interne au fost operate de pe aeroportul Băneasa, începând cu 1 februarie 1946, atunci cand TARS au preluat toate serviciile aeriene și aeronavele de la LARES.