Un numar din ce in ce mai mare de utilizatori se indreapta spre retelele de socializare, precum Facebook si Twitter, pentru stiri dar cu toate acestea Zuckerberg a declarat ca firma sa nu are ambitia de a deveni un furnizor de continut.

"Nu, suntem o companie de tehnologie si nu o companie de media", a raspuns Mark Zuckerberg intrebat de un student italian daca Facebook are intentia de a deveni un furnizor de stiri.

Chiar daca a recunoscut rolul pe care il joaca Facebook in furnizarea de stiri pentru utilizatorii sai precum si avantajele pe care le ofera reteaua de socializare in obtinerea de informatii din diferite parti ale lumii, Zuckerberg a subliniat ca Facebook este "o companie de tehnologie, noi construim instrumente dar nu producem niciun continut. Lumea are nevoie de furnizori de stiri dar si de platforme tehnologice, asa cum suntem noi, si ne luam rolul in serios", a declarat Zuckerberg la intrebarile studentilor de la universitatea Luiss din Roma.

Anterior, Zuckerberg si sotia sa Priscilla Chan au avut o audienta privata cu Papa Francisc. Cei trei au vorbit despre felul in care pot fi folosite tehnologiile de comunicare pentru a reduce saracia, a incuraja o cultura a intalnirii si a face sa parvina un mesaj de speranta, mai ales persoanelor care trec prin cele mai mari dificultati, se precizeaza intr-un comunicat al Vaticanului.