Pagina Yahoo! China redirectioneaza acum vizitatatorii catre un alt site, Alibaba, dupa afisarea mesajului.

Motorul de cautare lasa sa se inteleaga ca angajatii sai vor fi preluati in continuare si vor lucra pentru respectivul site, care se ocupa in prezent de operatiunile sale pe filiela asiatica, si le-a multumit utilizatorilor pentru sprijin.

Yahoo! detine o parte importanta in compania din domeniul online, Alibaba, care a fost desemnata sa se ocupe de operatiunile sale din China. Unii analisti sustin ca produsele asiaticilor au avut mult de castigat de pe urma acestui parteneriat.

“Yahoo! China a lucrat sub umbrela Alibaba timp de multi ani. Cele mai importante componente ale sale au fost deja rupte de partea de baza si folosite. Alibaba nu mare are nevoie de un Yahoo! China care a fost deja stors de toate valorile”, a declarat pentru IT World analistul Li Zhi, de la Analysys International.

Compania a intampinat o competitivitate foarte mare pe piata din China, unde cenzura este la cote inalte si se promoveaza produsele locale, precum reteaua de socializare Weibo, in locul Twitter.

Reprezentantii Yahoo! nu au dorit sa comenteze deocamdata informatia.