WhatsApp ruleaza pe diferite tipuri de telefoane fara mesaje publicitare. Pana acum, aplicatia era folosita gratuit timp de un an, dupa care utilizatorii trebuiau sa plateasca un abonament de 99 de centi pe an.  

"Am descoperit ca aceasta abordare nu functioneaza prea bine in multe tari si nu dorim ca oamenii sa creada ca legatura lor cu lumea va fi taiata", a declarat Jan Koum.

Multi utilizatori de WhatsApp nu au un card de debit sau de credit care sa le permita sa plateasca pentru acest serviciu, a explicat el.

In consecinta, WhatsApp va incepe sa elimine abonamentul din diferite versiuni ale aplicatiei in urmatoarele saptamani.  

Pentru a recupera veniturile pierdute, WhatsApp va incepe sa testeze noi modele de business care permit organizatiilor sa comunice cu persoanele fizice, la cererea utilizatorilor.

Koum a dezvaluit ca WhatsApp analizeaza care sunt caracteristicile care permit unor companii precum American Airlines sau Bank of America sa comunice mai eficient cu clientii lor prin aplicatie.  

Anul trecut, Facebook a finalizat procesul de preluare a WhatsApp pentru un pret de 22 de miliarde dolari.