Aceste "clipuri sponsorizate", lansate intr-o versiune beta, sunt platite de advertiseri in functie de numarul de accesari ale utilizatorilor retelei Twitter (dupa principiul "costului per click", care este deja utilizat in industria online), a anuntat compania pe blogul sau oficial.

Prin intermediul acestor asa-numite "video-uri promotionale", publicitarii isi vor putea incarca si distribui clipurile in reteaua Twitter.

Acest nou serviciu de publicitate extinde in fapt un program implementat deja de Twitter, denumit Amplify, care permite sponsorizarea unor promo-uri in cazul programelor de televiziune, de exemplu.

Twitter incearca sa se extinda dincolo de platforma de microblogging, catre servicii de distributie de imagini si continut video, sperand ca va accelera astfel cresterea numarului de utilizatori. Compania incearca sa atraga mai multi utilizatori si sa creasca totodata timpul petrecut de acestia pe platforma de socializare, pentru a genera venituri mai ridicate din publicitate.

Twitter a raportat o pierdere de 132,4 milioane de dolari pentru primul trimestru al acestui an, de aproape cinci ori mai mare fata de pierderea din perioada corespunzatoare a anului trecut. Numarul de utilizatori a urcat in primul trimestru la 255 milioane, cu 25% mai multi fata de nivelul din perioada corespunzatoare a anului trecut. Rata de crestere a incetinit insa fata de 30% in trimestrul anterior, dupa cum relata in aprilie Bloomberg.

Veniturile din publicitate pe platforme mobile au reprezentat 80% din incasarile totale din publicitate inregistrate de Twitter in primul trimestru, fata de un procentaj de 59% raportat de Facebook.

Twitter va avea in acest an o cota de 2,7% pe piata publicitatii mobile din SUA, fata de 2,4% in 2013, cu mult in urma Google (47%) si Facebook (22%), potrivit estimarilor EMarketer.