Business Insider prezinta cazul unei fetite de 8 ani care castiga de pe urma postarilor de canalul de video-sharing peste 127.000 de dolari pe luna.

Potrivit unui clasament al celor mai mari castiguri de pe YouTube, realizat de Outrigger Media, la categotia mancare si gatit, cei mai multi bani ii castiga canalul CharlisCraftyKitchen. Aici sunt postate filmulete cu sfaturi agstronomice prezentate de o fetita de 8 ani pe nume Charli.

Potrivit estimarilor Outrigger Media, castigurile lunare din publicitatea vanduta pe canalul lui Charli ajund la o medie de 127.777 dolari, dupa plata taxelor. Canalul are o medie de 29 de milioane de vizualizari pe luna.

Charli a inceput sa faca aceste video-uri in 2012, cand avea 6 ani, impreuna cu sora ei mai mica Ashlee. Fetele au prezentat tutoriale despre aproape orice, de la acadele in forma de Minnie Mouse facute din biscuiti Oreo pana la inghetata pe bat inspirata din “Frozen”.

Cel mai urmarit canal de pe YouTube aduce detinatorului 4 mil. dolari pe an din reclama

Suedezul Felix Kjellberg a devenit un fenomen pe YouTubem castigand anul trecut 4 milioane de dolari pe an din reclame, scrie WSJ. La jumatatea anului trecut PewDiePie avea 27 mil. abonati, iar in prezent depaseste 36 de milioane.

Canalul sau PewDiePie a devenit anul trecut cel mai vizionat de pe reteaua de servicii video de la Google, depasing chiar senzatii ale internetului, precum One Direction sau Miley Cyrus. Iar din iulie anul trecut si-a triplat numarul de abonati.

Suedezul si-a infiintat contul pe YouTube in august 2009 si a semnat un parteneriat cu studiourile Maker, companie vanduta catre Walt Disney, in martie, pentru aproape un miliard de dolari.

Citeste mai multe despre Felix Kjellberg AICI.