Numarul utilizatorilor care au accesat serviciile Facebook de pe smartphone-uri sau alte dispozitive mobile cel putin o data pe luna a crescut in perioada octombrie - decembrie 2015 cu 21%, la 1,44 miliarde.  

Veniturile companiei americane au urcat in ultimele trei luni din 2015 cu 52%, la 5,84 miliarde de dolari.  

"2015 a fost un an important pentru Facebook. Comunitatea noastra a continuat sa creasca si afacerea noastra este infloritoare", a afirmat Mark Zuckerberg.  

In trimestrul patru din 2015, profitul net al Facebook a urcat la 1,56 miliarde de dolari, de la 701 milioane de dolari in perioada similara din 2014.  

Veniturile din publicitate au inregistrat un avans de 56,8% in ultimele trei luni din 2015, la 5,64 miliarde de dolari, aproximativ 80% din aceste venituri provenind din publicitatea pe dispozitive mobile.  

La Bursa de la New York, actiunile companiei au urcat cu 8,7%, pe fondul rezultatelor peste asteptari.  

Veniturile Facebook in 2015 au crescut cu 44%, la 17,9 miliarde de dolari, in timp ce profitul net a urcat la 3,7 miliarde de dolari, fata de 2,94 miliarde de dolari in 2014.