Compania încearcă, în acest fel, să caute căi prin care să prelungească timpul petrecut de oameni pe cea mai mare reţea de socializare din lume.

Funcţia, numită ”Featured Topic”, este testată pe News Feed. Fiecare subiect selectat include câteva propoziţii pe subiectul respectiv, un link către un articol sau o fotografie, potrivit unui exemplu presentat  de Reuters.

Facebook a confirmat că funcţia este în curs de testare şi a explicat că are rolul să ajute oamenii să descopere ştiri care pot fi relevante pentru ei.

Compania modifică frecvent News Feed, de obicei prin testarea unor posibile funcţii, înainte ca acestea să devină oficiale.

Serviciul News Feed al Facebook include postări ale prietenilor utilizatorului, prezentate într-o ordine stabilită de algoritmii Facebook, precum şi reclame şi postări ale site-urilor plăcute de acesta.

Multe companii media oferă însă abonaţilor liste de ştiri care corespund intereselor individuale ale cititorilor, în funcţie de modul în care folosesc un site de ştiri.