"In sfarsit v-am auzit", a declarat Mark Zuckerberg, in cadrul unei sesiuni de intrebari-raspunsuri deschisa publicului, in Silicon Valley. 

Un utilizator al retelei din Cairo l-a intrebat de ce nu exista butoane "regret", "interesant" sau "imi displace", in plus fata de butonul "imi place", care constituie o marca Facebook.

"Oamenii cer butonul dislike de multi ani", a recunoscut Zuckerberg, "iar azi este o zi speciala, pentru ca este ziua in care pot spune ca lucram la acest lucru si suntem aproape sa demaram un test".

"Nu vrem sa cream doar butonul 'nu-mi place', pentru ca nu vrem sa transformam Facebook intr-un forum in care oamenii sa voteze pro sau contra a ceea ce posteaza ceilalti". 

El a subliniat ca utilizatorii acestei retele vor mai ales sa exprime "empatie" si nu se simt in largul lor sa foloseasca butonul "like" pentru evenimente triste, cum sunt decesele sau criza refugiatilor, de exemplu. 

"Este important sa le oferim si alte optiuni decat simplul 'like' pentru a-si exprima repede emotiile sau pentru a-si impartasi sentimentele fata de o postare", a explicat Zuckerberg, precizand ca este "uimitor de complicat" de pus in aplicare.