Potrivit Sphera Franchise Group S.A., restaurantul va fi inaugurat în București, în cadrul Băneasa Shopping City, unul dintre principalele centre comerciale din Capitală.

Brandul sud-californian face parte din portofoliul Yum! Brands și este principalul lanț de restaurante de tip „quick service restaurants” (QSR) din lume, care oferă produse de inspirație mexicană.

Meniul Taco Bell oferă o varietate de produse de inspirație mexicană, precum faimoasele Crunchy Tacos, burrito, quesadilla, nachos și Crunchwraps.

În prezent, brandul recrutează membri pentru echipa care va lucra în restaurantul din București, iar cei interesați pot trimite CV-ul lor la adresa [email protected] sau pe site-ul companiei.

Sphera Franchise Group este cel mai mare grup de restaurante din România şi deţine companiile care operează în sistem de masterfranciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell.

În România, lanţul de restaurante KFC numără 63 de restaurante. De asemenea, compania operează două restaurante la Chişinău, Republica Moldova şi două în zona de nord-est a Italiei.

Compania Sphera Franchise Group este deţinută de oamenii de afaceri Lucian Vlad, Radu Dimofte şi Nicolae Badea, potrivit News.ro.

Într-un interviu pentru Bloomberg, preşedintele Taco Bell International, Melissa Lora, declara că Yum! Brands, care deţine şi KFC şi Pizza Hut, vrea să extindă lanţul de restaurante fast-food Taco Bell, specializat în mâncare mexicană, pe cel puţin 100 de pieţe noi, între care şi România.

Potrivit Melissei Lora, obiectivul principal este extinderea lanţului de restaurante pe patru mari pieţe: China, Brazilia, Canada şi India, în următorii cinci ani. Astfel, Taco Bell va ajunge la 9.000 de restaurante la nivel global, până în 2022, de la 6.650, câte are în prezent.

Compania Yum! Brands, cu sediul în Louisville, Kentucky, care mai deţine şi brandurile Pizza Hut şi KFC, a deschis recent un restaurant în Olanda şi urmează să între şi pe alte pieţe cum ar fi Spania, Guatemala, Coreea de Sud, România, Finlanda sau Peru, mai spunea Lora, în urmă cu câteva luni.

Obiectivul lanţului de fast-food este să obţină vânzări anuale de 15 miliarde de dolari la nivel global, până în 2022, de la 10 miliarde de dolari, în prezent.

Pe piaţa din România, cele mai puternice lanţuri de fast-food sunt McDonald’s, KFC, Pizza Hut, Subway şi Springtime.