Hard Rock International a anunțat cea mai amplă inovare a meniului din istoria companiei, cu peste 20 de produse noi disponibile în locații din întreaga lume.

Noul meniu pune accent pe cele mai noi și premiate rețete de Steak Burger, favoritul fiind 24-Karat Gold Leaf Steak Burger, care va genera în România donații din vânzări către Asociația S.O.S Satele Copiilor.

Lansarea globală a noului meniu este un tribut adus legendelor originale care au deschis ușile primului Hard Rock Cafe în Old Park Lane din Londra, pe data de 14 iunie 1971, având misiunea de a servi cei mai buni burgeri și milkshakes din întreaga lume.

Vedetele noului meniu al Hard Rock Cafe sunt premiații Steak Burgers, care conțin 100% Vită Angus, pentru a crea cel mai savuros burger posibil.

"Misiunea noastră este să le oferim oaspeților preparate, băuturi și divertisment de cea mai bună calitate, de fiecare dată când ne vizitează. Această inovare a meniului este cea mai importantă din istoria brandului și reflectă obiectivele noastre de a ne asigura că totul - de la muzică la meniu - este mereu propaspăt în fiecare locație Hard Rock din întreaga lume. Suntem încântați să vă prezentăm preparatele noastre premiate: Steak Burger, Boozy Milkshakes, Sliders și Shareables, inclusiv vedeta, 24-Karat Gold Leaf Steak Burger™, ca parte a captivantei experiențe culinare și de divertisment pe care o oferim, recunoscută la nivel monidial", a declarat Stephen K. Judge, Președintele Cafe Operations la Hard Rock International.

Cu localuri în 73 de țări, care includ 184 de cafenele, 237 de Rock Shops, 28 de hoteluri și 11 cazinouri, Hard Rock International (HRI) este una dintre cele mai recunoscute companii la nivel global.

Începând cu o chitară Eric Clapton, Hard Rock deține acum cea mai valoroasă colecție de instrumente muzicale din lume, afișată în localurile sale din întreaga lume. Hard Rock este, de asemenea, cunoscut pentru colecția sa de modă și muzică disponibilă în Rock Shops, și online la https://shop.hardrock.com.

Compania deține, operează și oferă francize pentru cafenele în orașe iconice, inclusiv în Londra, New York, San Francisco, Sydney și Dubai. HRI deține, de asemenea, licențe și/sau gestionează proprietăți, hoteluri sau cazinouri din întreaga lume.