Parcul comercial din sud-vestul Bucurestiului are o suprafata construita de 25.750 metri patrati, dintre care aproximativ 25.000 metri patrati de spatii comerciale si peste 1.200 de locuri de parcare. Centrul are ca ancore principale hipermarketul Carrefour si magazine de fashion precum H&M, C&A, Domo, Takko si Deichmann, potrivit unui comunicat al companiei.

Potrivit NEPI, conceptul Value Centre se adreseaza unui public cu venituri medii, care va gasi toate produsele de care are nevoie intr-o singura destinatie, fiind primul proiect de acest fel din Bucuresti.

"New Europe Property Investments (NEPI) introduce prin acest proiect un nou concept de retail pe piata centrelor comerciale din Romania. Vulcan Value Centre va deservi partea de sud-vest a capitalei si a fost gandit astfel incat sa poata satisface toate nevoile locuitorilor din zona. Sunt convins ca acest concept de parc comercial va avea succes in Bucuresti si va pune bazele unui nou model de shopping, care aduce produse extrem de diverse, de calitate, la preturi atractive si foarte aproape de casa", a declarat Tiberiu Smaranda, directorul executiv al NEPI.

Parcul comercial va cuprinde peste 50 de magazine, dintre care unitati mari de peste 800 metri patrati cu deschidere direct spre parcare, precum H&M (imbracaminte), C&A (imbracaminte), Hervis (articole sportive), Noriel Bebe (articole pentru copii), Animax (petshop), LEMS (home&deco), JYSK (home&deco), DOMO (electronice si electrocasnice), Takko (imbracaminte), Deichmann (incaltaminte) si DM (drogherie).

Totodata, Carrefour va deschide un hipermarket cu o suprafata de 9.600 metri patrati, care are atasata o galerie comerciala de 2.500 metri patrati care include magazine precum: Orange, Germanos, Vodafone, Sensiblu, Kitchen Shop, B&B Collection, Marionnaud, Flormar, Penti, dar si Metropolis Casino, restaurant Mesopotamia si diferite tipuri de servicii precum curatatorie ecologica, service GSM si coafor.

Lucrarile la Vulcan Value Centre au inceput in februarie 2014, parcul comercial fiind accesibil atat din strada Sebastian, precum si din Calea Progresului.

Potrivit unor informatii anterioare ale fondului de investitii, NEPI a investit 47 milioane euro in acest centru si se asteapta la venituri anuale din chirii de 4,1 milioane euro.

Odata cu deschiderea parcului comercial, fondul de investitii NEPI va ajunge la un portofoliu de aproximativ 330.000 metri patrati suprafata inchiriabila in centre comerciale. In prezent, NEPI gestioneaza in Romania centre comerciale precum Ploiesti Shopping City, City Park Constanta, Promenada Mall Braila, Galati Shopping City, Retail Park Auchan Pitesti, Deva Shopping Centre, Severin Shopping Center, Brasov Strip Mall, dar si cladirile de birouri Floreasca Business Park, The Lakeview Bucuresti si City Business Centre Timisoara.

Pe 16 octombrie, NEPI va inaugura si Shopping City Targu Jiu, primul centru comercial de tip mall din judetul Gorj.

De asemenea, NEPI are in dezvoltare in Romania investitii de peste 460 de milioane de euro, in proiecte noi sau in extensii de proiecte existente, suprafata totala inchiriabila la finalizare fiind estimata la peste 250.000 metri patrati. Cea mai importanta investitie a NEPI in curs de dezvoltare este centrul comercial Mega Mall din Bucuresti, investitie de 165 milioane de euro.