Potrivit anunturilor de angajare pe care compania le-a postat pe site-urile specializate, inaintea inaugurarii magazinului, "Supeco isi propune sa ofere consumatorilor preturi mici, cu focus pe categoria de produse proaspete si de larg consum, avand o suprafata de vanzare cuprinsa intre 1.500 si 2.000 metri patrati", scrie Mediafax.

Conceptul a fost lansat anul trecut in Spania, Carrefour operand patru astfel de magazine, care comercializeaza produse atat en gros, cat si cu amanuntul.

Grupul francez Carrefour opereaza in prezent in Romania cinci formate de magazine, cu un total de 162 de unitati, dintre care 26 hipermarketuri Carrefour, 81 supermarketuri Market, 47 magazine de proximitate Express, 7 magazine de proximitate Contact si un magazin online.

Vanzarile Carrefour Romania au revenit anul trecut la nivelul din 2008, de 1 miliard de euro, inregistrand o crestere cu 2% fata de 2012.

Retailerul este parte a grupului francez Carrefour, care detine peste 9.900 de magazine in 33 de tari.