"Retailerul internaţional de fashion Cacharel a deschis recent un nou magazin de 196,26 metri pătrați în Fashion House Outlet Centre Bucureşti. Acesta este actualmente singurul magazin de brand al Cacharel din România şi comercializează exclusiv haine pentru bărbaţi", a anunţat centrul comercial, într-un comunicat.

Creat în 1962, la Nîmes, de catre Jean Bousquet, Cacharel este astăzi un brand de renume internaţional, fiind una dintre primele case de modă care, în anii ‘60, a prezentat o colecţie pret-a-porter ca alternativă pentru haute-couture.

Această deschidere reconfirmă strategia multor branduri internaţionale mari, de fashion retail, care aleg conceptul de outlet în vederea extinderii şi optimizării reţelei de distribuţie la nivel regional”, a declarat Cornelia Nicolae, director de operaţiuni retail al Grupului Fashion House în România, care vorbeşte potenţialul de creştere a pieţei locale de retail.

Cu o suprafaţă de 15.500 mp, centrul din Militari înglobează peste 50 de magazine ale multor branduri renumite, în noiembrie 2020 urmând să fie inaugurată o a treia etapă de dezvoltare. Faza finală a proiectului urmează să fie dezvăluită publicului în 2021.

Centrul de tip outlet din Militari a fost deschis în decembrie 2008.

Până în primăvara anului 2021, Fashion House Group va inaugura al doilea outlet din Bucureşti, lângă Cernica (ieşirea de pe autostrada A2). Centrul comercial va găzdui 59 de magazine, peste 50% din suprafaţă fiind deja închiriată.

Fashion House Group (FHGR) este unul dintre cei mai mari jucători din sectorul de outlet-uri la nivel european, respectiv cel mai mare dezvoltator şi operator de outlet-uri din ECE şi Rusia, cu experienţă dovedită în proiectarea, dezvoltarea, finanţarea, închirierea, operarea şi administrarea centrelor de tip outlet.

Portofoliul de proiecte realizate de către FHGR include şase centre outlet Fashion House în Polonia, România şi Rusia.

Primul centru outlet Fashion House s-a deschis în 2004 în oraşul polonez Sosnowiec, în apropiere de Katowice. În prezent, centrele outlet Fashion House pun la dispoziţie în fiecare an peste 250 de mărci internaţionale celor 10 milioane de clienţi în patru unităţi din România şi Rusia, cu o suprafaţă totală de aproximativ 50.000 mp.

Fashion House Group face parte din Liebrecht & wooD Group, o companie europeană de dezvoltare imobiliară.