Potrivit companiei, acesta este al treilea restaurant deschis în luna septembrie și al șaselea din România, de la revenirea francizei pe piața locală.

Noul restaurant este situat în pe Bulevardul Sergent Nițu Vasile, Nr 1, sector 4, Piața Sudului și va avea o echipă de 40 de angajați. Compania anunță că a luat toate măsurile de siguranță și igienă în pregătirea tuturor comenzilor: de la recipiente cu dezinfectant în toate punctele-cheie din restaurant, la echiparea angajaților cu măști și mănuși.

“Iată că am ajuns la îndeplinirea unuia dintre cele mai importante obiective pe care ni le-am setat în momentul intrării pe piața din România și anume să avem șase restaurante Burger King deschise în primul an de la inaugurare. Suntem bucuroși de acest rezultat mai ales că, anul acest a venit cu multe provocări din cauza crizei Covid-19. Însă ne-am mobilizat rapid iar acest lucru nu ne-a dat planurile peste cap ci din contra. Împreună cu o echipă bine închegată am reușit să ne atingem obiectivele și mai mult de atât, să avem trei noi deschideri de restaurante într-o singură lună”, a declarat Daniel Ryska, Regional Director CE & SEE.

Burger King oferă clienților tot spațiul disponibil, care respectă condițiile de siguranță și un întreg set de măsuri menite să îi protejeze. Servirea la masă respectă toate măsurile de distanțare socială impuse de autorități, mesele fiind dezinfectate după fiecare client. La fiecare casă de marcat sau la intrarea în restaurant, clienții se pot dezinfecta cu soluțiile disponibile în recipientele dedicate.

AmRest Holdings, SE este cel mai mare operator de restaurante multi-brand tip franciză din Europa, cu un portofoliu ce cuprinde 10 branduri în 25 de țări. AmRest operează francize pentru branduri precum KFC, Pizza Hut, Starbucks și Burger King, pentru mărcile proprii Sushi Shop, Pokai, La Tagliatella, Bacoa, Blue Frog și KABB. În România, AmRest operează Starbucks și lanțul de restaurante Burger King.

Înființat în 1954, Burger King este al doilea cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume. În prezent, peste 11 milioane de clienți intră zilnic în restaurantele din toată lumea.

Lanțul de fast-food Burger King a intrat prima dată pe piața din România în 2008, în sistem de franciză. În 2012, compania Atlantic Restaurant System, operatorul francizei locale, a intrat în insolvență și a închis toate restaurantele. Până anul trecut, un singur restauranat sub brandul Burger King a funcționat pe piața locală, respectiv cel de pe Aeroportul Otopeni, administrat de compania Alpha Rocas.