"La nivelul celor aproximativ 1.500 de magazine din România active pe platforma MerchantPro, numărul tranzacţiilor a crescut în luna iunie cu aproximativ 50% faţă de perioada similară din 2019. Din perspectiva valorică, dinamica este mult mai mare, creşterea înregistrată fiind de 95% faţă de iunie 2019. Se remarcă o dinamică specială şi în evoluţia cifrelor de la săptămână la săptămână, în perioada 15-21 iunie creşterea fiind de 182% faţă de perioada similară a anului trecut. De asemenea, pe întregul interval ianuarie - iunie 2020 se observă o creştere de 44% în numărul comenzilor, respectiv de 62% în valoarea acestora, faţă de perioada similară a anului trecut. Totodată, valoarea medie pe comandă a crescut cu 12% în intervalul menţionat", se menţionează într-un comunicat de presă.

Magazinele online active care utilizează platforma MerchantPro în România au listate un număr total de peste cinci milioane de produse.

MerchantPro a raportat, în 2019, o cifră de afaceri de 500.000 de euro, în creştere cu 15% faţă de anul anterior.

MerchantPro este noua identitate a platformei autohtone ShopMania Biz, ce este folosită la nivel regional. Peste 5.000 de magazine online i-au utilizat funcţionalităţile în cei peste 10 ani de prezenţă pe piaţă.

ShopMania Net a avut o cifră de afaceri de un milion de euro, în 2019. Compania operează comparatorul de preţuri Shopmania.ro şi platforma de e-commerce MerchantPro, care reprezintă 50% din business.