Documentele prezentate vineri confirma intentia studioului hollywoodian de a-si stimula dezvoltarea in sectorul digital, in contextul in care tot mai multi spectatori au migrat in spatiul online pentru a isi vizualiza continuturile preferate.

La fel ca alte companii media traditionale din Statele Unite, NBCUniversal investeste tot mai mult in continuturi digitale.

In ultimele 18 luni, compania americana a investit 400 de milioane de dolari in site-ul BuzzFeed si 200 de milioane de dolari in Vox Media, publisherul site-urilor de stiri The Verge si Recode.

Cea mai recenta investitie a NBCUniversal a fost facuta ca parte a ofertei publice initiale a grupului Snap Inc, de 3,4 miliarde de dolari, a precizat Steve Burke, directorul executiv al studioului hollywoodian, intr-un e-mail transmis angajatilor grupului.

“Investitia facuta in Snapchat reprezinta o idee foarte buna, tinand cont de faptul ca aceasta aplicatie reprezinta o platforma de marketing pentru creatorii de programe si o modalitate prin care marile studiouri se pot adresa adolescentilor”, a spus Brian Wieser, analist al companiei Pivotal Research.

NBCUniversal a lansat deja programe de entertainment precum ”The Voice”, ”Saturday Night Live” si ”The Rundown” pe aplicatia Snapchat si va anunta alte continuturi - pe aceeasi aplicatie - in saptamanile urmatoare.

Aplicatia multimedia Snapchat, care are peste 100 de milioane de utilizatori, este cunoscuta pentru faptul ca sterge automat continutul publicat, dupa 24 de ore.