"Facilităţile şi serviciile pe care le oferă hotelurile au devenit criteriul după care turiştii români se orientează atunci când aleg destinaţia internă pentru petrecerea sărbătorilor de iarnă. Prin urmare, nu e de mirare că topul destinaţiilor preferate pentru vacanţa de Crăciun şi Revelion este condus de staţiunea Băile Felix, urmată de Băile Herculane, unde turiştii beneficiază de pachete complete, cu servicii foarte bune de cazare şi masă, din care nu lipsesc programele de colinde, petrecerile şi mesele festive de Crăciun sau Revelion", precizează Loredana Stanciu, managerul Departamentului Turism Intern din cadrul Christian Tour, potrivit Agerpres.

De asemenea, sunt solicitate şi destinaţiile "clasice" de sărbători precum staţiunile de pe Valea Prahovei, zona Rucăr-Bran, Fundata, Moeciu, dar şi litoralul românesc, în special în Eforie Nord, Mamaia sau Mangalia, unde toate hotelurile care au pachete de Revelion le pot satisface turiştilor şi solicitările pentru programe de relaxare.

În ceea ce priveşte preţurile, în medie, tarifele pentru pachetele de Revelion în staţiunile balneare sunt mai mici decât cele în unele zone montane. De exemplu, pentru un sejur la un hotel de 4* în Băile Herculane un cuplu plăteşte, în medie, 3.300 lei/cameră, în vreme ce în Sinaia tariful mediu la un hotel de 3* este de 4.000 lei/cameră. Însă, şi în staţiunile balneare sunt hoteluri mai scumpe; de pildă, la un hotel de 5* din Băile Felix tariful mediu pentru un pachet de Revelion creşte la 6.000 de lei/cameră.

Mai ieftin ies turiştii care aleg sudul litoralului pentru minivacanţa de Anul Nou: în Mangalia, un pachet de Revelion la un hotel de 3* costă, în medie, cu 50% mai puţin decât unul pe Valea Prahovei, la o unitate de cazare din aceeaşi categorie.

Christian Tour a fost înfiinţată în 1997 şi este deţinută de Cristian Pandel. Compania este prezentă atât în ţară, prin cele peste 50 de sedii proprii şi francize, cât şi în străinătate, în Republica Moldova, Serbia, Polonia, Grecia, Turcia, Spania şi SUA. În 2018, turoperatorul a avut vânzări de 85 de milioane de euro, iar la începutul acestui an, Christian Tour a majorat poliţa de asigurare la 5 milioane de euro, ceea ce reprezintă un record în acest domeniu.