Însă, spre deosebire de companii precum Google, Facebook şi Twitter, unde majoritatea angajaţilor pot lucra la fel de bine şi de acasă, cei mai mulţi din angajaţii Amazon nu-şi pot face treaba decât dacă se află fizic la job.

Lipsa fizică de la locul unde trebuie să-şi desfăşoare activitatea, pentru mulţi angajaţi ai Amazon, înseamnă practic încetarea completă a activităţii. Curierii nu pot livra comenzile de acasă, cei din depozite nu pot primi şi gestiona marfa dacă stau acasă şi aşa mai departe, potrivit News.ro.

De aceea anunţul Amazon, care îi vizează pe toţi cei aproape 800.000 de angajaţi de la nivel mondial, vine cu condiţia “dacă se poate” - să lucreze de acasă, dacă acest lucru este posibil, nu să stea acasă.

Anunţuri similare au fost făcute în ultimele zile şi de alte companii de tehnologie. Google le-a recomandat să lucreze de acasă tuturor angajaţilor din America de Nord, Europa, Africa şi Orientul Mijlociu.

Twitter, pe de altă parte, le-a transmis angajaţilor din întreaga lumea că sunt obligaţi să lucreze de acasă pentru a preveni răspândirea virusului COVID-19.