Actiunile companiei au scazut, marti, cu 14%, la 194,31 de dolari, scrie Reuters.

Veniturile nete ale celui mai mare retailer online au fost de 63 de milioane de dolari in trimestrul trei din 2011, fata de 231 de milioane de dolari in acelasi interval al anului trecut.

Cei de la Bloomberg scriu ca, in ciuda rezultatelor dezamagitoare ale companiilor din ultima perioada, firmele din sectorul IT au inregistrat cele mai slabe performante.

Competitia adanceste pierderile

Pe langa cursa nebuna din sectorul tabletelor unde Apple detine suprematia, iar Amazon a intrat in lupta cu noul sau gadget Fire, retailerul intra in competitie si cu Spotify, un serviciu de muzica online.

Amazon are o lunga istorie in ceea ce priveste perioadele neprofitabile pe masura ce au pus la punct sistemul de distributie. In plus, acum tot mai multi clienti aleg varianta livrarii premium, care costa 79 de dolari pe an, insa orice produs ajunge in 2 zile. Amazon obtine 360 de milioane de dolari din aceste taxe, insa costurile cu transportul depaseste 918 milioane de dolari.

In ciuda acestui lucru, vanzarile de carti electronice sunt un venit sigur pentru Amazon, vanzarile net crescand cu pana la 44% in trimestrul al doilea, la 10.9 miliarde de dolari.

Citeste si

Prima banca din lume, aproape de faliment: "Nu mai putem fi bancomatul orasului"