Adus la societatea Aerostar Bacau in anul 2007, pentru reparatii capitale, de catre compania nigeriana TranSky Airlines si abandonat ulterior de aceasta pe motiv ca nu avea bani sa plateasca reparatiile care ar fi trebuit facute, aparatul de zbor a fost cedat statului roman si a fost scos la licitatie de Directia de Finante Publice Bacau, fiind cumparat cu o suma de trei ori mai mare fata de pretul de pornire al licitatiei.

De altfel, intre timp, compania aeriana nigeriana a intrat in faliment.

"Pretul de evaluare al aeronavei a fost de 84.320 lei, aceasta fiind si suma de la care s-a pornit licitatia organizata de DGFP Bacau. Au existat patru dosare depuse la institutie, insa doar trei au fost complete. In urma licitatiei, bunul a fost adjudecat de Rodica Elena Petre, care a si platit in termenul legal de cinci zile suma pe care a licitat-o, respectiv 354.144 lei", a declarat purtatorul de cuvant al DGFP Bacau, Adrian Anghel.

Potrivit sursei citate, cumparatorul avionului fabricat in 1985 nu a precizat ce va face cu aeronava pe viitor, daca aparatul va ajunge la fier vechi, daca i se va da destinatie turistica sau daca va fi folosit chiar pentru curse aeriene de transport calatori.