In luna mai a anului trecut, Wizz Air a anuntat ca va initia o oferta publica pe piata britanica prin vanzarea de actiuni noi in valoare de 200 milioane euro, insa in iunie a renuntat la acest plan din cauza volatilitatii pe bursa a sectorului aerian.

O companie aeriana pe care ar iubi-o si Warren Buffett. Ce s-a ascuns in spatele renuntarii Wizz Air la listarea pe bursa londoneza

Wizz Air reia planurile de listare datorira rezultatelor financiare bune obtinute anul trecut si va initia oferta publica in primul trimestru din acest an, se arata in comunicatul emis miercuri de companie.

Veniturile din primele noua luni ale anului fiscal 2015 (martie-decembrie 2014) au crescut cu 22% fata de aceeasi perioada a anului fiscal precedent, la 992 de milioane de euro, in timp ce profitul EBITDAR (inainte de dobanzi, taxe, deprecieri, amortizari si costuri de restructurare) a avansat cu 38%, la 305 milioane de euro.

Numarul de pasageri transportati in intervalul martie-decembrie 2014 a urcat cu 18%, la 12,7 milioane.

Wizz Air, care opereaza o flota formata din 54 de avioane Airbus A320, este cel mai mare operator low cost din Europa Centrala si de Est, cu o cota de piata de 37,7% la sfarsitul lunii septembrie a anului trecut.

Operatorul aerian este activ in 37 de tari si detine 18 baze in zece tari din Europa Centrala si de Est. Compania asigura zboruri catre 106 destinatii.

Citeste si:
Schimbari uriase in doua dintre spitalele mari din Bucuresti