Vicepresedintelui senior al Grupului MOL, responsabil de segmentul retail, Lars Höglun, spune ca anul acesta compania va mai deschide inca patru statii in cadrul proiectului pilot, in Bucuresti si Sibiu, urmand sa innoiasca o parte a retelei de distributie.

Fresh Corner acorda o mai mare importanta produselor alimentare proaspete, cumparaturilor pentru acasa si sortimentelor de cafea. 

"Conform celor mai recente tendinte de pe piata si noii strategii pentru segmentul retail, MOL a deschis prima statie Fresh Corner in Romania. Avand o prezenta regionala, grupul MOL a identificat noi moduri de a valoriza reteaua sa de benzinarii, definind o noua oferta relevanta pentru clientii sai, cu accent pe cafea, produse alimentare proaspete si o gama extinsa de cumparaturi pentru acasa, plasate conform unui nou design al interiorului magazinului", a declarat  Höglund. 

Conceptul vine cu produse din gama cumparaturilor zilnice, la preturi competitive, adaptate necesitatilor de cumparare de zi cu zi ale clientilor: faina, zahar, orez, fasole, conserve - de carne si de peste, fructe, legume si produse semi-preparate. Sectiunea de produse reci cuprinde lactate - lapte, iaurturi, kefir, oua si deserturi. 

Cafeaua e cu autoservire cu ecran tactil, exista si un aparat pentru ceai si trei cuptoare (de panificatie, patiserie si cel rapid).