Alianţa a fost încheiată, de asemenea, cu firmele membre ale EY din România şi India, avându-se în vedere extinderea ulterioară a parteneriatului la nivel global, informează EY printr-un comunicat.

"Alianţa EY-UiPath integrează expertiza celor două companii într-o ofertă comună care cuprinde definirea strategiei de automatizare inteligentă, elaborarea de modele operaţionale de automatizare, identificarea zonelor cu potenţial de automatizare şi implementarea soluţiilor dezvoltate, precum şi asigurarea asistenţei operaţionale pentru automatizările implementate. Prin valorificarea acestor capacităţi integrate, organizaţiile pot adopta într-un mod eficient tehnologiile de automatizare, având la dispoziţie resurse extinse atât din sfera de business, cât şi din tehnologie pentru o abordare unitară care accelerează obţinerea beneficiilor. Platforma de hiperautomatizare a UiPath şi metodologia de implementare dezvoltată de EY, care cuprinde soluţii standard pentru diverse industrii sau arii de business, pot ajuta companiile să deruleze cu succes o implementare la scara mare. Mai mult, prin această alianţă a partenerilor de business şi tehnologie, companiile pot avansa în transformarea proceselor la nivel global", se menţionează în comunicat.

Potrivit sursei citate, într-un moment în care organizaţiile îşi regândesc viitorul în contextul crizei globale provocate de pandemia COVID-19, s-a putut observa o rezistenţă crescută a celor care s-au bazat pe forţa de muncă digitală pentru a răspunde provocărilor ce au afectat angajaţii într-un interval de timp foarte scurt. În acest context, implementând platforma de automatizare a UiPath, echipele EY vor ajuta companiile să creeze o forţă de muncă digitală bazată pe integrarea diverselor tehnologii de automatizare, nu numai pentru a-şi desfăşura activităţile diferit - adică mai bine, mai rapid şi cu costuri mai mici - ci şi pentru a face lucruri diferite, pentru a răspunde noilor cerinţe de piaţă.

Alianţa globală cu UiPath reprezintă cea mai importantă etapă a parteneriatului început încă din 2016 cu EY România.

"Această alianţă este o realizare importantă deoarece ne permite să gândim şi să dezvoltăm soluţii avansate pentru clienţii noştri, folosindu-ne eficient de resursele fiecărei părţi. Am crezut în potenţialul UiPath de a revoluţiona piaţa cu tehnologia lor de automatizare şi am investit în dezvoltarea competenţelor în cadrul echipei noastre, încă din 2016. În prezent, avem o echipă extinsă, cu o experienţă de 5 ani în implementări de proiecte de automatizare cu UiPath, la nivel global. Pot spune că buna colaborare ne-a câştigat încrederea clienţilor în faptul că facem o echipă puternică, ce îi ajută să îşi atingă obiectivele. Ne propunem să continuăm eforturile de a ne sprijini clienţii în implementări şi, de asemenea, de a derula iniţiative de educare a pieţei privind tehnologiile de automatizare. Anul acesta organizăm, de exemplu, cea de a 5-a ediţie a conferinţei anuale de Intelligent Automation, pe 7 şi 8 octombrie, alături de UiPath şi alţi parteneri", a declarat Aurelia Costache, liderul departamentului de Consultanţă al EY România şi lider al soluţiilor de automatizare inteligentă la nivel regional (CESA).

Eddie O'Brien, prim vicepreşedinte pentru Operaţiuni şi Parteneri în cadrul UiPath, a subliniat că această colaborare permite îmbunătăţirea ofertelor companiei către clienţi prin îmbinarea strategiei şi serviciilor de implementare în domeniul automatizării inteligente cu soluţiile consacrate ale firmei.

EY este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale la nivel global, cu 298.000 de angajaţi în peste 700 de birouri în 150 de ţări şi venituri de aproximativ 37,2 miliarde de dolari în anul fiscal încheiat la 30 iunie 2020. Prezentă în România din anul 1992, EY este liderul de pe piaţa serviciilor profesionale.