"Principalul motiv pentru majorarea cifrei de vanzari este cresterea volumelor vandute. Totalul vanzarilor de retail ale MOL Romania in 2013 in volum (inclusiv carburanti, GPL si lubrifianti) a crescut cu 7%, la 503.000 tone, comparativ cu 469.000 tone in 2012", potrivit datelor companiei transmise la solicitarea Mediafax.

Ca structura, vanzarile de motorina au fost de circa 365.000 de tone, in urcare cu 8% comparativ cu 2012, in timp ce vanzarile de benzina au fost de 133.000 de tone, mai mari cu 6%.

"Am obtinut rezultate de vanzari peste media pietei in ultimii ani. Anul trecut, am anuntat deschiderea a 8 noi benzinarii, iar de la inceputul acestui an am deschis alte 4, astfel ca reteau a noastra de retail a ajuns la 147 de statii. Vom continua sa urmam aceasta strategie de crestere si vom continua investitiile in operatiunile downstream, inclusiv in dezvoltarea lantului logistic", mentioneaza compania.

MOL Romania a raportat pentru 2013 un profit de 20,3 milioane de euro, in crestere de la 17 milioane de euro in 2012.
Compania arata ca in perioada 1996-2013 a investit peste 400 milioane de dolari in Romania. In acest an, investitiile vor totaliza peste 10 milioane de euro si vor viza in principal extinderea si consolidarea retelei de benzinarii.