"Stim din cercetari ca tot mai multi clienti sunt dispusi sa cumpere online. Motivul pentru acest lucru nu este dorinta de a obtine un pret mai mic, ci de a evita negocierile pentru cumpararea unei masini", a afirmat Alain Visser, directorul departamentului de marketing si vanzari, relateaza Bloomberg.

Volvo, care este detinuta de compania Geely din China, vrea sa creasca bugetul pentru investitii in vanzarile online pentru anul viitor. De asemenea, producatorul suedez planuieste sa mareasca numarul reprezentantelor la nivel global si sa creeze un eveniment anual destinat promovarii modelelor sale.

"Sa fim cinstiti: inca suntem un jucator relativ mic. Avem o estimare de 800.000 de automobile vandute in 2020, ceea ce inseamna ca bugetele noastre, comparate cu ale unora dintre competitorii nostri, vor fi inca mici", a declarat Alain Visser, directorul departamentului de marketing si vanzari.

El estimeaza ca Volvo va vinde aproximativ 465.000 de autovehicule in acest an.

De anul viitor, producatorul suedez va participa la doar un salon auto in fiecare regiune: la cel de la Geneva, in Europa, la cel de la Detroit, in Statele Unite si la cel de la Shanghai sau Beijing, in China, in conditiile in care competitorii din segmentul premium, BMW, Audi si Mercedes-Benz, iau parte la toate saloanele auto mari la nivel international. Astfel, Volvo va renunta la participarea la doua dintre cele mai importante saloane auto la nivel mondial, de la Paris si Frankfurt.

"Am facut, pana acum, ceea ce industria auto se astepta sa facem, dar acum vom face lucruri neasteptate. Trebuie sa iesim in evidenta", a afirmat Visser.

In luna august, Volvo a lansat un nou model de SUV, XC90, in incercarea de a revitaliza vanzarile la nivel mondial si de a castiga o cota mai buna pe piata automobilelor premium. Producatorul suedez a vandut cele 1.927 de automobile XC90 editie limitata in doar 47 de ore exclusiv pe internet.