Pentru ca exista aceasta hiba legislativa toti cei care au ramas, raman si vor ramane fara autoturisme dupa ce le-au parcat pe strazile principale pot contesta decizia in instanta si pot spera la castig.

Avocatul Gheorghe Piperea considera ca este o ilegalitate, pentru ca primaria de sector nu are competenta pe drumurile de care raspunde Primaria Generala.

Asadar, de doi ani de zile de cand se ridica masini in Bucuresti, aceste ridicari au fost ilegale? Cei din primariile de sector se apara!

Ambuteiajul, blocarea traficului, se face in sector. Daca Primaria Capitalei nu are posibilitatea necesara in acest moment sa decongestioneze traficul, am considerat sa luam noi masura”, explica Marin Avram, de la Directia de Politie Comunitara sector 4.

Si Primaria Capitalei cunoaste problema, dar a tacut in tot acest timp, pentru ca nu a incheiat niciun contract cu vreo firma pentru ridicari de masini.

Saptamana viitoare urmeaza sa fie luata in discutie o hotarare de consiliu general care sa reglementeze aceasta situatie.