Grupul din domeniul auto este dealer al marcii de automobile si motociclete BMW, Mini, Rolls Royce si importator al camioanelor MAN.

"Cresterea cifrei de afaceri a fost sustinuta in special de deschiderea showroom-urilor din Germania si avansul impresionant al vanzarilor pe segmentul camioanelor. Anul trecut, vanzarile BMW au crescut cu 18%, cele de Mini cu 47%, iar livrarile MAN au urcat cu 80%. In ciuda unei scaderi a pietei generale de autovehicule, Automobile Bavaria a inregistrat cresteri si datorita segmentelor de clienti carora se adreseza marcile comercializate de noi. Clientii marcilor premium nu au fost afectati de problemele economice, asa cum s-a intamplat marea majoritate a cumpatatorilor romani. Astel se explica evolutia contra tendintei pietei", a declarat Schmidt, potrivit Mediafax.

In Germania, grupul Automobile Bavaria detine patru dealership-uri BMW si Mini, iar anul trecut a deschis primul showroom dedicat marcii britanice de lux Rolls Royce, la Munchen.

Pe plan extern, grupul a vandut automobile in valoare de 75 milioane euro, iar pentru acest an, reprezentantii Automobile Bavaria mizeaza pe afaceri de 90 milioane euro.

"In ceea ce priveste anul acesta, in Romania ne-am propus o crestere a vanzarilor de 10%. Este o crestere prudent optimista, avand in vedere conditiile economice actuale. Pentru BMW estimam vanzari de pana la 1.560 de unitati, la Mini ne asteptam la 150 de masini livrate, iar pentru camioanele MAN mizam pe 1.100 vehicule", a mai spus omul de afaceri.

Anul trecut, grupul a finalizat o investitie de cinci milioane de euro intr-un centru de service in Otopeni si pentru extinderea showroom-ului BMW din Constanta.

Automobile Bavaria a fost infiintata la Brasov in anul 1994, cand a devenit si importator pe plan local al marcii BMW, iar in 2001 a preluat importul marcii Mini. In 2007, constructorul german de automobile si-a deschis reprezentanta in Bucuresti, preluand astfel activitatea de import pe piata din Romania a celor doua marci.