Compania estimeaza ca, odata ajuns pe piata, modelul s-ar putea vinde in 3.000 de unitati pe an.

Directorul general al Lamborghini, Stephan Winkelmann, a declarat ca decizia finala de productie a modeului nu a fost inca luata. "Daca vei intra pe un nou segment, trebuie sa ramai fidel valorilor fundamentale. Valorile noastre fundamentale sunt: fara compromisuri, extrem si italian", a spus acesta.

Lamborghini se alatura astfel altor producatori de automobile supercar, precum Bentley si Maserati, care s-au extins recent pe segmentul SUV, inspirati de succesul reusit de Porsche cu modelul Cayenne, lansat in 2002 si devenit principalul motor de crestere al companiei. In prezent, Cayenne genereaza jumatate din vanzarile Porsche, constructorul legendarei familii de masini sport 911.

Cererea pentru SUV-uri de lux pe piata chineza va creste cu 49% pana in 2015, la 265.200 automobile pe an, in timp ce la nivel global cererea va avansa cu numai 18%, potrivit IHS Automotive.

Bentley a prezentat in martie la Salonul Auto de la Geneva popriul concept SUV. In primul trimestru, China a devenit cea mai mare piata pentru constructorul britanic, depasind in premiera Statele Unite.

Maserati, divizie a Fiat, va incepe din 2013 productia unui SUV bazat pe modelele Jeep ale Chrysler, partenerul american al grupului italian. SUV-ul Maserati este denumit in prezent Kubang.

Anul trecut, Ferrari a lansat anul trecut modelul FF, cel mai voluminos automobil dezvoltat de companie si totodata primul autoturism de serie cu tractiune integrala.