Versiunea de serie a noului model va fi prezentata in luna martie la Salonul Auto de la Geneva, dupa ce, in urma cu un an, a fost dezvaluit prototipul monovolumului.

Desi B-Max va fi produs exclusiv la fabrica Ford de la Craiova, lansarea modelului pe piata din Romania va avea loc in al treilea trimestru al acestui an, dupa cea din tarile vest-europene.

"B-Max este un monovolum compact, care adauga o noua abordare a construirii usilor, cu stalpii centrali integrati chiar in portiere. Alaturi de dispunerea flexibila a scaunelor si spatiul de depozitare cel mai incapator din clasa sa, B-Max va beneficia si de o executie superioara si materiale de inalta calitate care sunt intalnite rareori la o masina din clasa compacta, la un pret convenabil. Masina combina un design incitant si inovator cu dotari care inainte, puteau fi gasite numai in clasele superioare de automobile", a anuntat Ford Romania.

Noul model va fi echipat cu un motor turbo disesel (despre care Ford nu a dat detalii) si cel mai mic motor pe benzina construit pana acum de Ford - EcoBoost de 1 litru, produs si la fabrica de la Craiova.

Ford va produce la Craiova, in acest an, 45.000-50.000 de unitati B-Max, iar pentru anul viitor estimeaza constructia a peste 100.000 de masini.