”Partea interioară a capotei pare că a fost vopsită cu un spray”, a scris publicaţia, care a criticat absenţa calităţii mărcii germane la modelul pre-producţie pe care l-a testat pentru ediţia sa din această săptămână, potrivit News.ro.

Criticile au avut loc în timp ce directorul general al Volkswagen, Herbert Diess, a transferat responsabilitatea sarcinilor zilnice de conducere a brandului VW, în urma nemulţumirilor exprimate de liderii de sindicat referitoare la stilul său de management.

Orificiile neregulate ale caroseriei, timpul lung de activare a sistemului de infotainment şi funcţionarea defectuoasă a sistemului de navigaţie se numără printre problemele criticate de publicaţie.

Sistemul de propulsie şi rularea automobilului sunt bune, dar autonomia acestuia este de doar 359 de kilometri, a arătat publicaţia.

Liderul de sindicat de la Volkswagen a criticat programul de automobile electrice al companiei, pentru că nu respectă programul stabilit. În luna martie, VW a respins criticile, dar a admis că automobilele au avut nevoie de îmbunătăţiri de ultim moment.

Săptămâna trecută, directorul general al Volkswagen, Herbert Diess, a condus un automobil Tesla Model Y şi a lăudat vehiculul.

”Această maşină este pentru noi, în multe aspecte (nu pentru toate!), o referinţă: experienţa utilizatorului, actualizarea, funcţiile de conducere, performanţele modelelor de top, reţeaua de încărcare, autonomia”, a spus Diess.

Brandul VW intenţioneză să construiască 1,5 milioane de automobile electrice până în 2025. Grupul VW, care include şi brandurile Porsche, Audi, Skoda, Bentley şi Bugatti, va lansa 75 de moele de automobile electrice până în 2029 şi va putea să fabrice 26 de milioane de vehicule.