Pininfarina sau Ferrari. E ca si cum ai spune Romania fara Hagi. E dezastru daca unul dintre elemente iese din relatie. Si este motivul pentru care Ferrari si Pininfarina au ramas impreuna 60 de ani. Peste jumatate de secol in care din armonia aceasta au iesit cele mai frumoase masini din istorie. Cele mai puternice. Cele mai dorite si cele mai scumpe.

Saptamana aceasta a fost targul de biciclete de lux de la Monaco. Pininfarina a expus Fuoriserie Bike, bicicleta momentului din toate punctele de vedere. In compozitie sunt materiale traditionale, folosite si acum zeci de ani, dar si echipamente si piese din anii nostri. Un mix industrial-chic la care italienii sunt sursa de inspiratie.

Saua si ghidonul sunt imbracate in caroiaje din piele, asa cum erau diverse elemente ale modelul Lancia Astura Cabrio din 1936.

Cadrul este din otel sudat de un sudor ales. Anumite parti ale lui sunt imbracate in furnir din lemn de nuc.

Pininfarina nu a comunicat date despre motorul electric. Are putere sa incarce pana si un mobil si sigur exista o aplicatie pentru ceasurile inteligente.

Suntem siguri ca o bicicleta construita de compania care deseneaza Ferrari nu poate fi lenta. Doar 30 de biciclete Pininfarina Fuoriserie vor fi vandute, incepand cu 9.000 de euro, bucata.   

Singurele anvelope care primesc calificativul "foarte recomandate" de la expertii germani