Posta Romana Broker de Asigurare (PRBA) estimeaza ca, pana la sfasitul lunii mai, sa aiba spatii dedicate acestor servicii in 40 de oficii postale din tara. In acelasi timp, planurile de expansiune prevad ca PRBA sa detina, pana in toamna acestui an, cea mai mare retea de birouri de asigurari din Romania, in peste 300 de oficii.

"Volumul vanzarilor brokerului de asigurari al Postei Romane a crescut, la finalul lunii aprilie a acestui an, cu peste 400% fata de ianuarie. Cea mai scumpa asigurare incheiata pana acum de PRBA este de 35.000 de lei, in Bucuresti. In acest moment, peste 700 de angajati ai Postei Romane sunt in curs de acreditare ca agenti de asigurari, acestia urmand sa acopere peste 50% din reteaua urbana', a precizat directorul general al PRBA, Viorel Motoroiu.

Incepand cu luna mai 2015, Posta Romana ofera posibilitatea incheierii politelor de asigurari in oficii postale din orasele: Arad, Alba, Pitesti, Topoloveni, Bacau, Botosani, Brasov, Bucuresti, Buzau, Targoviste, Craiova, Galati, Giurgiu, Slobozia, Iasi, Ploiesti, Satu-Mare, Suceava, Alexandria, Tulcea, Marasesti si Vaslui.

Pe de alta parte, directorul general al CNPR mentioneaza ca, in perioada urmatoare, va fi lansat un tip de polita dedicata pensionarilor din mediul urban si rural, precum si un produs nou dedicat asigurarii locuintei.

"In perioada urmatoare, vom anunta un tip de polita special dedicata pensionarilor din mediul urban si rural. De asemenea, PRBA lucreaza impreuna cu o parte a liderilor pietei de asigurari la dezvoltarea unui produs nou, complex, de asigurare a locuintei, atat din punct de vedere al riscurilor acoperite, cat si al pretului. Posta Romana Broker de Asigurare trebuie sa aiba o evolutie dinamica, ascendenta si sa devina un centru de profit pentru proprietarul unic - Posta Romana', a spus Petrescu.

Posta Romana a lansat, la sfarsitul lunii octombrie a anului trecut, propriul broker de asigurari. PRBA intermediaza asigurari generale, de la RCA la polite de sanatate, urmand ca, in cel mult un an de la inaugurare, sa-si extinda oferta pe segmentul asigurarilor de viata.